Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Kandydaci do zatrudnienia w NFZ muszą spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:
Art. 112. 1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10 % kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie, ul. Ciemna 6 ogłasza nabór na stanowisko: referent – 1,0 et.do Sekcji Obsługi Dokumentów Unijnych w Wydziale Współpracy Międzynarodowej - UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Wykształcenie:
średnie lub wyższe.
Wymagania niezbędne:
znajomość przepisów unijnych regulujących kwestie związane z warunkami i zasadami leczenia, w szczególności postanowień rozporządzenia PE i Rady nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenia wykonawczego PE i Rady nr 987/2009, a także przepisów dyrektywy PE i Rady nr 2011/24/UE w sprawie stosowania praw pacjentów w transgranicznej opiece zdrowotnej,
znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Dodatkowe atuty:
umiejętność pracy w zespole
dokładność
komunikatywność
Zakres głównych obowiązków:
wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego(EKUZ)), rejestrowanie i anulowanie zaświadczeń (formularzy serii E-100), poświadczanie uprawnień do świadczeń rzeczowych oraz wydawanie rejestrowanie i anulowanie dokumentów przenośnych i dokumentów typu SED,
prowadzenie korespondencji z instytucjami właściwymi państw członkowskich w zakresie obustronnego potwierdzania uprawnień do świadczeń rzeczowych (formularze korespondencyjne E 001, E 107,oraz dokumenty typu SED),
ustalanie ustawodawstwa właściwego we współpracy z krajowymi oraz zagranicznymi instytucjami ubezpieczeniowymi,
prowadzenie okresowej analizy wydawanych formularzy E 106 i E109, oraz S1,
prowadzenie okresowej weryfikacji uprawnień członków rodzin, którym oddział potwierdził formularz E109, E120 ,E121 lub S1 i wydał poświadczenie,
obsługa świadczeniobiorców w zakresie udzielania informacji dot. przepisów o koordynacji, przepisów o transgranicznej opiece zdrowotnej, procedowania wniosków o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych na terytorium innego niż RP państwa członkowskiego UE na podstawie art. 42b ustawy, procedury rozpatrywania wniosków świadczeniobiorców o zgodę na przeprowadzenie leczenia lub badań diagnostycznych lub na pokrycie kosztów transportu w przypadkach, o których mowa w art. 42f oraz 42i ustawy.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny z numerem oferty i życiorys (CV) – opatrzone własnoręcznym podpisem
Oświadczenie* wzór do pobrania – opatrzone własnoręcznym podpisem
Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
Dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w kancelarii z dopiskiem na kopercie – oferta pracy nr 06/WWM/17 w terminie do 10 lutego 2017 r. - decyduje data wpływu do oddziału.
Adres: Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Józefa 21, 31-053 Kraków.
Inne informacje:
aplikacje niekompletne, niezgodne z wymogami zawartymi w ogłoszeniu oraz po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane,
kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie spotkania rekrutacyjnego poprzez informację umieszczoną na stronie www.nfz-krakow.pl(BIP) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału, Kraków, ul. Józefa 21,
dokumentów aplikacyjnych nie zwracamy, po zakończonym procesie rekrutacyjnym będą komisyjnie zniszczone,
wyniki naboru zostaną umieszczone na stronie www.nfz-krakow.pl(BIP) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału, Kraków, ul. Józefa 21.