Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Przywrócenie standardowego trybu pracy na Salach Obsługi Klientów od 28 lutego 2022 r.
25-02-2022
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sali Obsługi Klientów, Delegatur oraz Punktów Obsługi Klientów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Sala Obsługi Klientów w Krakowie
ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków
poniedziałek w godzinach: 8:00-17:00
wtorek-czwartek w godzinach:8:00 - 16:00
piątek w godzinach: 8:00-15:00
Delegatura w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 52, 33-300 Nowy Sącz
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Delegatura w Nowym Targu
ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Delegatura w Tarnowie
al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Olkusz
ul. Bylicy 1, 32-300 Olkusz
wtorek, czwartek w godzinach: 08:00-16:00
środa, piątek w godzinach: 08:00-15:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Myślenice
ul. Szpitalna 2, 32-400 Myślenice
poniedziałek - piątek w godzinach: 08:00-16:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Chrzanów
ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów
poniedziałek – piątek w godzinach: 8:00-16:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Oświęcim
ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Wadowice
ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Sucha Beskidzka
ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
poniedziałek-piątek w godzinach: 08:00-12:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Limanowa
ul. Piłsudskiego 61, 34 - 600 Limanowa
poniedziałek w godzinach: 12:00-16:00
wtorek-piątek w godzinach: 08:00-12:00
Terenowy Punkt Obsługi Klientów –Brzesko
ul. Wyszyńskiego 6, 32-800 Brzesko
poniedziałek-piątek w godzinach: 8:00-16:00
Sprawy, które można u nas załatwić:
uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
potwierdzić Profil Zaufany;
podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.
Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych na sali obsługi klientów w Krakowie będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.
Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta,dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590