Dla świadczeniodawcy

Dla Świadczeniodawców

Komunikaty

ZPO – ANEKSOWANIE UMÓW NA 2009 ROK

07-11-2008
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA WNIOSKÓW
O ANEKSOWANIE DOTYCHCZASOWYCH UMÓW
W RODZAJU ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE BĘDĄCE PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI I ŚRODKAMI POMOCNICZYMI
NA ROK 2009
 
 
 
KOD POSTĘPOWANIA: ZPO
 
Na podstawie art.159 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1070 j. t.).
 
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI
NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
 
 
Adres: ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków
 
zaprasza
 
do składania wniosków o aneksowanie umów w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi, w następujących zakresach:
 
1. zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne
2. zaopatrzenie w środki pomocnicze z wyłączeniem środków pomocniczych z zakresu protetyki słuchu i optyki okularowej
3. zaopatrzenie w zakresie protetyki słuchu
4. zaopatrzenie w zakresie optyki okularowej
 
 
na obszarze województwa małopolskiego
 
Wnioski o aneksowanie umów, mogą składać podmioty, które mają podpisaną umowę długoterminową (do 31 grudnia 2009r.) o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: zaopatrzenie w sprzęt ortopedyczny, środki pomocnicze i lecznicze środki techniczne z Małopolskim Oddziałem Wojewódzkim NFZ.
 
Wniosek o zawarcie aneksu do ww. umowy powinien być sporządzony zgodnie z postanowieniami zarządzenia nr 89/2008/DSOZ Prezesa Funduszu z dnia 16 października 2008r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w ww. rodzaju świadczeń.
 
Wniosek powinien być sporządzony wyłącznie w formie elektronicznej w wersji oprogramowania wskazanej przez Fundusz. Dodatkowo należy przesłać dokumenty wymagane zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ nr 89/2008/DSOZ z dnia 16 października 2008r natomiast w przypadku braku zmian w dokumentach rejestrowych, które są już w posiadaniu OW NFZ należy przesłać stosowne oświadczenie (wzór w załączeniu). Przy sporządzaniu oferty aktualizacyjnej na 2009 r. (wersja elektroniczna i kopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem) należy uwzględnić uwagi i zalecenia MOW NFZ zamieszczone w prezentacji przedstawionej na szkoleniu dla świadczeniodawców w dniu 30.10.2008 r. (wersja elektroniczna prezentacji w załączeniu do niniejszego komunikatu). Równocześnie informujemy, że w przygotowywanej ofercie na rok 2009 należy wpisać numer konta bankowego, zamieszczony w ostatnim podpisanym aneksie do umowy ZPO. Wersja elektroniczna wraz z dokumentami powinna być zapakowana w kopercie z naklejonym wydrukiem oznaczenia wniosku (z programu OFERTOWANIE), ponadto na kopercie powinien być odnotowany numer świadczeniodawcy, adnotacja – OFERTA AKTUALIZACYJNA NA 2009 r. oraz pieczęć świadczeniodawcy i czytelne podpisy wszystkich osób uprawnionych do podpisania umowy.
 
 
Materiały dotyczące postępowania o aneksowanie umów na rok 2009 dostępne są na stronie:
 
Wnioskodawcy ubiegający się o zawarcie aneksów do umów od dnia 1 stycznia 2009 roku proszeni są o złożenie wniosków do dnia 25 listopada 2008 roku. Złożenie poprawnych wniosków w tym terminie gwarantuje ich rozpatrzenie przez OW NFZ w terminie umożliwiającym podpisanie aneksu do umów na realizacje świadczeń od dnia 1 stycznia 2009 roku. Niedotrzymanie powyższego terminu uniemożliwi rozliczanie świadczeń w zakresie zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze od 1 stycznia 2009r.
 
Dokumenty należy składać osobiście na Dzienniku Podawczym MOW NFZ w Krakowie przy ul. Batorego 24 lub pocztą na adres korespondencyjny MOW NFZ: 31-056 Kraków, ul. Józefa 21.
 
 
UWAGA!
Wszystkie wnioski dot. bieżącego aneksowania (np. asortymentu, harmonogramu, personelu, miejsc realizacji świadczeń - na rok 2008), które wpłyną do MOW NFZ po terminie ogłoszenia niniejszego zaproszenia nie zostaną rozpatrzone.
 
 
Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Dział ds. Środków Pomocniczych i Przedmiotów Ortopedycznych, MOW NFZ
tel. (012) 29 88 367, 368 
Wszystkie aktualności