Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Uwaga! Pobieranie biletów kolejkowych z biletomatu jest blokowane każdego dnia na 10 minut przed zamknięciem.
Rezerwacji on-line podlegają wizyty związane z:
System umożliwia również sprawdzenie aktualnego stanu kolejek.
Sala obsługi klientów została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu (w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnością) na tyłach budynku.
W sali obsługi klientów załatwisz sprawy z zakresu:
Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne
Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych
Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept
Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych (dotyczy lekarzy, felczerów, pielęgniarek, położnych, farmaceutów)
Możesz tam również skorzystać z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia i podstawowych pomiarów medycznych.
TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
* platforma nie obsługuje połączeń wykonywanych poza granicami Polski
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy
Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
W godzinach od 8 do 20 od poniedziałku do piątku można skorzystać z tłumacza języka migowego po ukraińsku.
розмова з сурдоперекладачем українською мовою - доступний з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00
Przejdź do czatu / перейти до чату
Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na . Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.
ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków
[at] = @
ul. Józefa 21, 31-056 Kraków
ul. Jagiellońska 52, 33-300 Nowy Sącz
[at] = @
ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ
[at] = @
al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów
[at] = @
fax: 12 29 88 366
e-mail:
[at] = @
fax: 12 29 88 223
Naczelnik wydziału: Barbara Dolata – 12 29 88 150
email:
[at] = @
tel. 12 29 88 110
e-mail:
[at] = @
Kierownik Działu: Elżbieta Studnicka – Świerczek – 12 29 88 126
Kierownik Działu - Barbara Syrek: 12 29 88 486
Naczelnik Wydziału – Wojciech Galata: 12 29 88 079
fax: 12 29 88 088
e-mail:
[at] = @
ul. Wadowicka 8W
Sekretariat
tel. 12 29 88 454
fax. 12 29 88 451, 12 29 88 469
e-mail:
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Agata Metelska – 12 29 88 470
Kierownik Działu: p.o. Edyta Woźniak – 12 29 88 258
Realizacja przelewów: 12 29 88 266
Kierownik Działu: Bożena Ziarkowska - 12 29 88 265
fax: 12 430 67 52
e-mail:
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Elżbieta Klisowska - 12 29 88 253
fax: 12 29 88 366
e-mail:
[at] = @
fax: 12 430 67 52
e-mail:
[at] = @
12 29 88 260
fax: 12 430 67 52
e-mail:
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Piotr Cisło
fax: 12 29 88 451
e-mail:
[at] = @
Kierownik Działu – Łukasz Bielecki - 12 29 88 490
tel. 12 29 88 460
fax: 12 29 88 451
e-mail:
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Łukasz Bielecki
[at] = @
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Piotr Kolloch
(wydawanie kart EKUZ, wydawanie i rejestrowanie formularzy E106, E109, E120, E121, E123 oraz dokumentów przenośnych typu S1, S3, DA1):
tel. 12 29 88 330
mail:
[at] = @
(procedury związane z zaplanowanym leczeniem za granicą za uprzednią zgodą NFZ i zwrotami kosztów już poniesionych za leczenie za granicą gdy zgoda nie była wymagana):
fax: 12 29 88 351
e-mail:
[at] = @
(rozliczenie świadczeń realizowanych w ramach przepisów o koordynacji – nie dotyczy wyrobienia Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego):
Informacje dla Świadczeniodawców:
fax:
e-mail:
[at] = @
Naczelnik Wydziału: Marek Banach
Naczelnik Wydziału: Anna Kozdra
fax: 12 29 88 320
e-mail:
[at] = @
fax: 12 29 88 320
e-mail:
[at] = @
[at] = @
[at] = @
[at] = @